Internetinės parduotuvės pristatymo sąlygos


Galioja nuo 2017-04-21. Užsakydami sutinkate su sąlygomis.

Bendra informacija apie internetinę parduotuvę
Internetinės parduotuvės prekėmis prekiauja Jerone firmos ID: 2381931-.8. Parduodame gaminius pilnamečiams asmenims Suomijoje. Prekių kainos nurodytos su PVM. Pasiliekame teisę keisti kainas ir pašto išlaidas.

Užsakymas
Produktai paprastai užsakomi internetu iš Jerone.fi per Pirkinių krepšelį. Prieš užsakydami prekes, turite prisijungti kaip vartotojas ir užsakydami užpildyti registracijos formą, t.y. savo vardą, pavardę, kontaktinę ir atsiskaitymo informaciją.

Visi užsakymai patvirtinami el. paštu, kuriame nurodoma užsakymo kaina, siuntimo išlaidos ir užsakytos prekės. Norėdami gauti užsakymo patvirtinimą, užsakymo metu turite nurodyti el. pašto adresą. Klientas įsipareigoja laikytis pristatymo sąlygų, galiojančių su kiekvienu užsakymu.

Užsakymo patvirtinimas
El. paštu atsiųsime užsakymo patvirtinimą, kuriame esant poreikiui matysite:
• užsakymo numeris
• galutinė sąskaitos suma
• užsakytos prekės
• mokėjimo būdas
Taip pat galite patikrinti užsakymo turinį naudodami vartotojo paskyrą mūsų svetainėje.

Pristatymo laikas
Prekes siunčiame paštu kiekvieną darbo dieną, todėl visas prekių pristatymo laikas yra tik 1-2 dienos.

Pristatymo būdas ir pristatymo išlaidos
Pristatymo išlaidos yra nemokamos užsakymams virš 60 €, jei pasirenkate pašto siuntą ir 4,90 € kitu atveju. Ekspreso paketo kaina 9,90 €. Užsakymus pristatome kaip paketą, kaip Express paketą, į Posti Parkettautomaat arba kaip mažą paketą. Paketus galima sekti naudojant sekimo numerį. Daugiau informacijos apie „Posti“ paketų galimybes, atsiskaitymą ir transportavimo būdus rasite „Posti“ svetainėje.

Taip pat galite atsiimti savo užsakymą iš mūsų sandėlio.

Grąžinimo sąlygos
Klientas turi 30 dienų grąžinimo teisę. Grąžinimo teisė galioja tik nenaudotoms ir parduodamoms prekėms originalioje pakuotėje. Prie grąžinimo pridėkite kruopščiai užpildytą grąžinimo formą. Kliento atsakomybė už grąžinimo išlaidas yra 4,90 € , bet vis tiek 0 € dėl gamybos klaidos ar tiekėjo. Jei užsisakėte su sąskaita faktūra, pridėkite šią sumą prie galutinės sąskaitos sumos.

Grąžindami privalote pasinaudoti pašto ar Matkahuolto išankstinio apmokėjimo klientų grąžinimo paslauga – grąžinimo išlaidų, atsiradusių dėl kitų pristatymo būdų, klientui nekompensuosime! Mes nepriimame grąžinimų, kurie buvo išsiųsti praėjus daugiau nei 30 dienų po pristatymo. Kai grąžinimas bus patvirtintas, pinigai bus grąžinti tiesiai į jūsų sąskaitą, gavus ir apdorojus grąžinimą, arba produktai bus įskaityti į jūsų sąskaitą faktūrą.

Nepamirškite pasiimti klientų grąžinimo kvito. Pamestų prekių kainą grąžinsime tik pagal kvitą, kuriuo galėsite įrodyti, kad prekes pristatėte į paštą.

Grąžinimo adresas
Jerone
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tamperė

Probleminės situacijos transporte ir dėl nekokybiškų gaminių
Jei prekė buvo pamesta transportavimo metu, sugadinta ar klientui buvo pristatyta ne ta prekė, klientas turi nedelsdamas pranešti apie klaidą naudodamasis kontaktų forma čia arba paskambinęs klientų aptarnavimo telefonu 0408280202.

Pranešimas apie netinkamą pristatymą ar nekokybišką prekę turi būti pateiktas per 30 dienų nuo prekės gavimo. Jei siunta pašte yra pažeista, prekė turi būti nedelsiant apskųsta paštu.

Keisti
Pasiliekame teisę keisti pristatymo sąlygas. Prieš pateikdamas užsakymą, klientas privalo susipažinti su bet kuriuo metu galiojančiomis pristatymo sąlygomis.

Jerone visus klientų duomenis tvarko visiškai konfidencialiai.

Pasiliekame teisę keisti kainą, taip pat teisę uždaryti kliento paskyrą, atšaukti ar nutraukti operacijas be jokios priežasties. Tačiau sandorio atšaukimas ar grąžinimas vartotojui niekada nepadarys finansinių išlaidų, jei bus įvykdytos Suomijos vartotojų apsaugos įstatymo sąlygos. Gedimų atveju pasiliekame teisę kompensuoti ne daugiau kaip visą gaminių kainą, įskaitant siuntimo išlaidas, tačiau kaip geras klientų aptarnavimas, galime grąžinti daugiau pinigų.

Jei negalite patys atsiimti užsakymo iš pašto, galite pasirašyti įgaliojimą patikimam asmeniui, kuris su asmens tapatybės dokumentu gali atsiimti siuntą iš pašto. Jei informuosite mūsų klientų aptarnavimo tarnybą, taip pat galime pratęsti siuntos atsiėmimo laiką, kad turėtumėte laiko atsiimti siuntą.
Už neatsiimtas siuntas imame 14,90 € transportavimo mokestį.

Produkto nuotraukose gali būti nedidelių tonų klaidų.

Specialiuose pasiūlymuose, pvz., Pirk 3, mokėk 2, pasiūlymas nustoja galioti, jei kai kurie produktai grąžinami. Kai grąžinate vieną iš trijų produktų, sumokate visą kainą už du pasiliktus produktus. Siekdami užkirsti kelią piktnaudžiavimui, pasiliekame teisę iš kliento apmokestinti grąžintiną sumą pašto išlaidų suma, jei užsakymo vertė iš pradžių viršijo nemokamo pristatymo limitą, tačiau pirkėjo pasiliekamų gaminių vertė yra mažesnė nei nurodyta. nemokamo siuntimo limitas. Jei užsakyme buvo panaudota procentinė nuolaida, grąžinant grąžinamąją prekę atsižvelgiama į procentinę nuolaidą, tokiu atveju grąžinama suma nėra tokia pati kaip prekės kaina be nuolaidos.