Kokios jūsų grąžinimo sąlygos?

Mes darome viską, kad svetainėje gautume kuo tikslesnį gaminių vaizdą ir vaizdą. Dydžiai paprastai tinka iš karto, jei laikotės dydžių rekomendacijų. Tačiau kartais prekė neatitinka lūkesčių, todėl pirkinį galite atšaukti net jei prekes jau gavote.



Valdymo instrukcijos


1. Sudėkite gaminius atgal į originalią pakuotę, tokią, kokia buvo gavimo metu. Užsegti susiraukšlėję marškinėliai neparduodami, todėl dėl logistinių ir praktinių priežasčių atsiranda papildomų išlaidų.

2. Įtraukite gautą užsakymo patvirtinimą ir grąžinimo formą, kur parašykite savo sąskaitos numerį ir grąžinimo priežastį. Jei užsisakėte per Walley, galite apmokėti sąskaitą faktūrą ir pranešti mums savo sąskaitos numerį arba pridėti sąskaitą faktūrą su grąžinimu. Tokiu atveju atnaujintą sąskaitą gausite el. paštu po to, kai grąžinimas bus apdorotas.

3. Paketą galite grąžinti per Matkahuolto arba paštu, pasirinkite iš toliau pateiktų parinkčių:

1. Nuneškite paketą į paštą ir pasakykite Jerone Group Oy, kad tai yra kliento grąžinimas. Kliento grąžinimo sutarties ID yra 629649

2. Jei grąžinimui naudojate pašto siuntų automatą, vadovaukitės ekrane pateikiamomis grąžinimo instrukcijomis.

3. Nuneškite paketą į Matkahuolto ir pasakykite Jerone, kad tai yra kliento grąžinimas. Kliento grąžinimo sutarties ID yra 9552867

4. Jei grąžindami naudojate pašto „Matkahuolto“ siuntų automatą, grąžinimo kodu galite kreiptis dėl aktyvinimo kodo „Matkahuolto“ svetainėje norėdami grąžinti į automatą.

„Posti“ / „Matkahuolto“ paima siuntą transportavimui ir išrašo Jerone sąskaitas, todėl jums nereikės mokėti pašto išlaidų už grąžinimą
PASTABA! Paimkite kliento grąžinimo kvitą. Pamestų prekių kainą grąžinsime tik pagal kvitą, kuriuo galėsite įrodyti, kad prekes pristatėte į paštą.

PASTABA! Grąžinimas nemokamas, jei buvo laikomasi instrukcijų. Grąžinimo išlaidų negrąžinsime, jei grąžinimas atliktas ne naudojant „Itella“ išankstinio mokėjimo kliento grąžinimą. Jeigu grąžinama prekė yra nekokybiška (sugadinta, naudota), Jerone neprivalo grąžinti visos grąžinimo kainos. Jei grąžinamos prekės nėra tinkamos perparduoti dėl kliento kaltės priežasčių, kaip kompensaciją išskaitysime dalį pardavimo kainos.

Specialiuose pasiūlymuose, pvz., Pirk 3, mokėk 2, pasiūlymas nustoja galioti, jei kai kurie produktai grąžinami. Kai grąžinate vieną iš trijų produktų, sumokate visą kainą už du pasiliktus produktus. Jei užsakyme buvo panaudota procentinė nuolaida, grąžinant grąžinamąją prekę, atsižvelgiama į procentinę nuolaidą, tokiu atveju grąžinama suma nėra tokia pati kaip prekės kaina su nuolaida.